SOL,VIND, VATTEN!!

nu ska jag blogga ett seriööst inlägg. idag hade jag matteprov gick sådär måste verkligen sätta ett VG så jag få+r det i slut betyg. Hade Issa brevid mig tuur men är inte så säker att jag får VG..
Efter det stack jag tove issa och linnea till täby alla köpte ben and jerry utom jag som köpte en frappe.
Sen såg jag josefin, alicia, sabah, helena och lily och trodde dom skulle tillbaka till skolan så gick ditt ner men bussen gick nt förren om 15 min så istälett valde jag att inte gå upp tillbaka till linnea tove och issa för då skulle jag bara vara där en stund och såå nu ska jag plugga svenska har ju prov imorrn puss


it is freaking cold here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback