Mitt sommarlov




På sommarlovet har jag ganska fullt upp samma dag som skolavslutningen ska jag åka till Turkiet sen några veckor efter ska jag åka till Paris för min syrra kan franska ganska bra och mamma har lovat henne att vi ska ditt. Ska någ även spendera mitt lov ganska mycket med Linnea vi har valt att vi ska typ grilla bada och lite annat sen ska jag även spendera mitt sommarlov med Anna kusin och sen mina cheyer i sollentuna. fyller även år på sommarlovet i mitten så det är ganska härligt. Det finns bara saker man måste göra innan sommarlovet och jag och linnea har en lite lista vad som ska göras. För det mesta ska jag resa och vara med kompisar som jag alltid brukar hoppas att ni alla får ett bra sommarlov kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback