you can't spend your life waiting to live

Just nu tittar jag på efterlyst men det avr reklam så varför inte passa på att blogga..
Just nu tittar jag på alla olika program hatar att reklamen ska vara så lång orkar inte vänta..
Snart ska jag sova är trött redan och imorrn blir det väl plugg för mig eftersom jag är ledig typ..
Ska träffa mamma i skolan och jag har typ hört av adrian vad man kmr att prata om och jag äår orolig..
Han sa typ att hon kmr prata om alla behavior och jag har fått många på senaste tiden och mina betyg suger verkligen måste verkligen iallafall på VG i alla ämnen..
nu har efterlyst börjat tror det här blir sista inlägget för idag..
Bloggar mer imorrn inann jag sticker till utvecklingssamtalet(:<3
Sov gott puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback