Watch Me move when I lose

Hej! Jag ska snart gå och sova men innan så tänkte jag blogga lite. Så i helgen har jag inte gjort så mycket men i lördags så var det ju melodifestivalen och jag tyckte att det var okej att Erik vann men jag vet inte om det kommer att gå bra, men han e ju i alla fall jättesöt! Jag var oxå i stallet igår och det var trevligt och så hade Elin några kompisar som var här och åkte hem imorse. Idag har jag absolut inte gjort något typ, kollade på massa film sen åkte jag och handlade med mamma sen äta sen gick jag och Elin upp till Elina och Rikard och kollade på solsidan sen lite film. Och nu sitter jag hemma och bloggar men jag måste verkligen gå och lägga mig nu för jag kommar aldrig att komma upp ur sängen imorgon annars.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback