Watch me move around the floor

Har nt pluggat ett skit och just nu orkar jag nt men jag måste för jag ska börja skärpa mig..
Igentligen har vi inga läxor hela veckan men jag har fullt-.-
Först har jag en lärare som kmr hem till mig varje vecka och ger mig massor av läxor men det kanse är bra igentligen? sen så har jag massor av läxor som jag inte har lämnat in men idag lämna jag in matteläxan som skulle vara inne förra veckan:s men tror nt att han märker nått..
Just nu sitter jag och lyssnar på spotify det är ärligt att bara lyssna på musik lite då och då..


lite färg här och där har mer bakom:s


Kommentarer
Postat av: Lily

Moaa, vill du gå med mig på matte-tutorial, måste typ gå av mr.ritzén. puss lilla gummsi! :)<333

2011-03-15 @ 00:09:57
URL: http://lilysdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback