VÅR!

Asså nu är våren på väg, det är strålande sol och jag har börjat använda skinnjackan! När jag stog på busshållsplatsen så var det jätte varmt och solen värmde verkligen. Jag och Moa ska fika idag istället för vi han inte med någon fika igår. Jag slutar kl. 13.15 idag så då ska jag till Täby med Moa och fika sen ska jag till tandläkaren sen direkt till träningen. Idag så känner jag mig ganska peppad på att träna för igår så pratade jag och Tove om att vi ska börja springa och träna och bli extar nyttiga, vi ska till och med springa midnattsloppet för dom små, och det är inte så långt sen ska jag försöka att få med henne på att springa vårruset oxå men vi får se hur det går.
Jag har ju lovat att ni ska få se Åre bilderna så jag ska försöka att lägga upp dom ikväll. Men nu ska jag försöka att fortsätta jobba på mitt No arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback