Träningsvärk?

Hej!
Idag så har det varit en jättebra dag, både fintväder och det har gåttbra att åka. På morgonen så gick vi till läkarmotagningen med Elin för hon hade ramlat igår på ett hopp och slagit i nacken, (men det var inget allvarligt) så vi gick och kolla det sen drog vi och fortsatte åka. Men jag ville åka ner på en väg i skogen, så vi åkte ner där och det gick bra tills vi åkte fel, för såklart så skulle vi åka fel! så vi blev fast i den där jävla skogen i 1 timme och vi kom fan typ aldrig fram och när vi gjorde det så var Elin jätte arg på mig för att jag hade dragit med henne dit, men det gick över. Sen mötte vi upp våra kusiner och hoppade och åkte skiicross vilket var kul men sen var jag och Elin tvungna att dra för vi skulle på hopp skola, så vi mötte upp våran jättesnygga lärare som heter Jonas, han var jätte duktig och verkligen jättesnygg! Skolan gav jättebra resultat, för vi har nu lärt oss massa mer trix och blivit mer säker, så jag e glad att jag gick på skolan! Jag hoppas att vi ska träffa han mer för han var verkligen dö snygg, en riktig Linnea kille. Nu har jag precis duchat och ska äta nu så jag ska försöka att blogga lite mer den här veckan!
Jag skulle lägga upp bilder men det går inte för vi har dom på våran kamera och vi har inte med oss den sladden så ni får bilder när jag kommer hem!
Puss Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback