Timmar kvar

just nu sitter jag och nöördar framför datorn och tjockar mig med godis jag känner mig fett fet man sitter framför dator och bara äter godis(:
Det är timmar kvar och jag ahr inget att göra sitter och tittar på vad jag och mamam ska titta på vi ska titta på bio helst i camera (Täby) men det finns nt så många bra på kvällenb så det kanse blir kista..
Strax kmr pappa för han ska lämna vår gitarr och fiol när jag gick i 3 an till 5 an gick jag på fett mycket som:
 
* Gitarr
* Fiol
* Piano
* Tennis
* Golf
* Simmning
* Ridning
* Dans
* Gymnastik

Men nu har jag typ gett upp och skulle nbt ha tid med allt men det är ju fett kul för man är bra på allt nästan(:
Idag på morgonen så skulle jag testa om jag var fortfarande vig så jag skulle gå ner i split och det gjorde skit ont aja det var väll mitt fel:s
Sitter i mit rum och det känns så tomt det är typ fett mycket plats kvar och jag har typ inget i mittt rum så jag vill skaffa en soffa elr typ ett sminkbord(:
Nu ska jag gå och hya flera skräckfilmer med syrran ha en bra dag puss


När jag endå är där måste jag någ köpa mer godis eftersom allt är i min mage:s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback