tid = pengar = kläder = livet = allt

har nt bloggat för jag har nt haft lust men nu ska jag börja blogga mera..
Vi har typ inga prov elr läxor men jag har det för jag har glöömmt att lämna in en massa läxor så det måste göras.. Idag var min dag ganska bra som vanligt jag fick träffa lily som jag har saknat och sen så hitta jag min so bok som linnea hde (tur) och på idrotten tappa jag bort min skåpnyckel men isabelle hitta den(:
men nu måste jag verkligen plugga puss

BTW: jag ska få mina 100 spänn imorrn rik jag äe<3


ohh saknar turkiet redan ska åka samma dag som vi har skolavslutning<3


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha rubriken klockrent som vi sa i 3an puss älskling

2011-03-09 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback