Spanska direkt

kom hem precis och tänkte att jag skulle blogga...
jag hade det jättekul med Theo och Louise vi stack till Sollentuna Centrum där jag köpte en mascara, tröja och ring sen så stack vi vidare till stinsen där Louise skulle köpa en navel piercing och en ear cuff..
Hon tog även ett till hål idag i örat nu har hon 3 på det högra och 2 på det vänstra snyggt..
Sen så träffa jag Elin men det har bara blivit skummt efter alla bråk så hon typ bara gick förbi oss:S
aja vi strunta i det helt..
Sen så gick vi till kicks för Louise skulle köpa hårfärg för hon ska färga sitt hår BLONT!!
så snyggt på henne och jag köpte en till mascara där för den va ny:DD


Nuu ska man plugga lite spanska direkt...-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback