Sista timmarna som 13

Hej!
Jag ska snart gå och sova, har varit och ridit och efter det så gick jag upp till Rikard och var där ett litet tag sen gick jag hem och nu bloggar jag.
Efter skolan så gick jag till Täby med Moa och Tove vi var bara där ett litet tag för sen skulle jag skynda hem men jag hann med att köpa en jätte fin tröja från Gina Tricot och ett rött nagellack. Jag är älskar röda naglar och speciellt på våren och sommaren.
Och imorgon fyller jag Fjorton, men jag vet inte om det är så speciellt för det händer ju inget då det är lixom inte som när man fyller t.ex. 13 - Tonåring, 10 - 2 siffrigt, 16 - Köra moppe osv. Men vu måste jag verkligen sova för annars kommer jag inte att orka morgon dagen!
Puss
Töjan från Gina Tricot och den har små skinn detaljer på axlarna.

Kommentarer
Postat av: moa

2011-03-17 @ 06:41:20
Postat av: MOA

GRTTIS ÄÄLSKLING HOPPAS DU FÅR DET BÄÄST PUSS

2011-03-17 @ 06:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback