Shopping

har precis kommit hem från Täby centrum och jag köpte en svart mjukis tröja är fett stolt över den fast har samma tröja i 4 olika färger hihi...
Snart ska jag käka men jag vet nt vad pappa fixar väl något:s
Måste verkligen plugga och jag säger det helatiden men igentligen så pluggar jag nt så det ska göras idag..
Ska plugga typ i nån timme sen sticker jag till Anna och Erik det ska bli fett kul har nt träffat dom på länge.
Jag ska ladda upp bilderna när jag var hos Louise och när Elin blondade sitt hår men har nt orkat för jag har nt hittat min sladd heller men det ska göras så fort som möjligt..
2 dagar kvar tills det är skola skulle ha saknat skolan om vi nt hade prov första dagen-.-
men det ska bli skit kul att träffa alla igen puss


köpte exakt en sån här ha en bra dag kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback