Pizza!

kom typ hem från ellen och elsa för en ganska lång stund sen..
Vi hade jättekul sen så typ träffa vi en kille som heter theo han va skit söt enligt mig.
Efter det stack jag med pappa till arninge där jag skulle köpa mat och godis till min hamster jag trodde typ att det skulle kosta runt 50 men nu är hela min månadspeng borta:/
Gjorde nyss pizza med pappa och den är i ugnen just nu..
Min lärare gick för nån timme sen känner mig jätte säker på procent just nu..
Ska plugga lite matte sen typ engelska för jag har massor av saker som jag nt har lämnat in:/
Men nu ska jag titta på film snart med min syrra och pappa nt för jag kmr ihåg vad den heter men har typ tittat lite på den för<3


PIZZAAA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback