One tree hill

sitter fortfarande och mysar i min säng(:
Snart kmr alla just nu är Anna här min syrra har typ köpt massor av presenter för hon ska typ ge till alla..
Jag sitter och tittar på burar till mi kära hamster ska köpa en ny nu igen jag ska köpa en med massor av rör såden kan typ springa runt och ha kul men igentligen vill jag ha en rosa bur800 och den har typ 4 torn och är jätteguullig typ värsta slottet men jag har ju lixom en kill hamster så det är ju synd:(
men när jag skaffar en tjej så ska jag köpa den buren bara att den kostar grymmt mycke typ 8000 kr men det är verkligen väärt det(:
Nu dunkar vi musik på spotify kisses







Väääntar på mina peengar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback