mot pappa

förlåt har nt hunnit blogga för jag hade fullt upp igår:s
det börjaade med att jag och Louise skulle följde med när Elin skulle blonda sitt hår det blev verkligen skit snyggt..
sen så åkte jag till mamma och jag mamma och sofia valde att vi skulle shoppa så vi åkte till stinsen, kista och IKEA och vi var typ ute i 6 timmar fett mycket:o
sen så släppte jag ut min hamster och han sprang in i kylskåpet och det tog 1 timme innan vi hitta honom och han hade fastnat inne i kylskåpet så vi tog ut kylskåpet och var tvungen att skruva upp massor av saker sen fick vi ut han:s
idag fyller min syrra år så vi ska fira just nu är jag hos mamma men ska stick strax till pappa puss

måste verkligen plugga för har prov på måndag och jag kan inget:s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback