Mat på fel ställe

Idag har jag gjort bort mig som vanligt, med idag var nog det värsta. Jag har precis tagit massa mat på talriken, massa sås och sallad och så. Men när jag ska gå och sätta mig så går ju jag så klart rakt in i en vägg och jag fattar inte hur. Så hela min talrik åker rakt in i väggen och glider ner och landar med botten upp, så all mat splachades ut över hela golvet. Sen kommer Tove, Moa och Issa och alla börjar garva. För det hade låtit jätte mycket när talriken nådde marken så alla hade vänts sig om och kollat på mig och där stod jag och såg dum ut, som en tomat i ansiktet.
Så vi fick torka upp all mat som nu låg på golvet och inte i min mage. Men när allt var klart så skulle jag gå och ta mer mat men jag kunde bara inte så jag gick och tog en macka istället. Inte så lyckad lunch kan man ju säga.
Sen har ju typ alla killar i våran klass gått mig och Moa på närrverna och håller på och ljuger om en massa saker som vi inte gjorde. Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag med jag ser fram emot våran sov morgon imorgon och att vi är lediga på fredag så då blir det filmkväll med tjejerna.
Men nu ska jag hoppa in i duchen sen ska jag gå och lägga mig tidigt för jag har varit så himmla trött dom senaste dagarna.
Puss

Kommentarer
Postat av: Kjetilbettina

good job please keep on the good work

2011-05-26 @ 10:46:43
URL: http://kjetilbettina.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback