Kvinnodagen

Hej hej! Idag är det ju kvinnodagen och semmeldagen. Vi har fått semmlor i skolan idag och jag åt bara semmlan för maten såg inte så god ut. Semmlan var jättegod för den var inte så stor som vissa kan vara. Just nu har jag No sen är äntligen denna dag slut och då ska jag och Moa till täby och fika. Men nu ska jag frtsätta jobba med mitt arbete. Det blev ett kort inlägg men det är ju bättre än inget.
Juste Tove har fixat en sån där smart kategori att man klicker på vårat namn och då slipper vi skriva vem det är som har skrivit. ni kanske viste det med det var lite nytt för mig.
Puss


Kommentarer
Postat av: Lily

Till moa: tack<333

2011-03-09 @ 16:17:11
URL: http://lilysdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback