Kaos

skriver ett till inlägg för annars blev det för långt..
Sen så ville Christian så gärna ha sina brända mandlar så vi gick till hötorget..
Han var verkligen skit glad han typ tog mig i handen och berätta om mandlar typ att dom ska vara varma och nya och annat skit..
Men sen när han kmr fram ditt så finns det inga synd om han och helena ville ha jordgubbar jag med men ändra mig i sista sekunden..
Sen så gick vi mot tåget fast såklart ville Jakob ha sina polkagrisar så han gick in i massa butiker till slut hitta vi och han christian och david köpte lite godis..
Jakob var jättesnäll som köpte till mig:DDD
Sen när vi var framme och skulle ta bussen hitta jag helena och jakob inte 610 elr 609 så vi typ sprang runt och leta.. Tillslut hitta vi och tog 609 istället för 610 tur nog för annars hade jag träffat min mamma:o
och kom hem lite senare en 6:DD
Bilder under dagen lägger jag upp sen puss



Jakobs bara Jakobs


Christians bara Christians



Kommentarer
Postat av: Helena

HAHAHAHA dom där jääkla brända mandlarna!<3

2011-03-28 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback