home sweeeet home

är hemma nu från en lång och rolig dag med Lily...
Vi typ plugga inget men roligt hade vi..
efter att pluggat länge så gick vi till Sandy och köpte en XL chai men den smaka skit den typ smaka glögg så jäävla äckligt:s
Sen så gick vi till donken där vi köpte två hamburgare en stor milkshake och en stor pommes frites vi tjocka oss:)

haha jag och Lily smög oss in till bibblan och käkade dära hihi vi var buusiga och typ prata där i två timmar kul liv vi har? Sen så följde jag med Lily typ till skolan och sen gick jag hem:)
nu måste jag börja fixa mig för jag ska träffa Louise det var verkligen sjukt längesen jag träffa henne så det kmr att bli kul kyss


Tänker aldrig mer köpa chai från sandy espresso house har någ endå den bäästa<3


Kommentarer
Postat av: lily

:D<33 Hihi, bästa dagen med dig idag!!

2011-03-02 @ 16:17:18
URL: http://lilysdays.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru och mamma

tack så mkt betyder oerhört.

jo här är allt bra

precis vart o shoppat nya gardiner till köket.

och nu sitter jag och planerar lite ny inredning och hur jag vill ha det i huset.

vad hittar du på? kraam

2011-03-02 @ 17:27:11
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback