hemma hos Louise

nu har vi sett färdigt på Burlesque den var så jäävla bra vill se den igen:s
Just nu är jag hemma hos Louise jag ska slagga här hos henne..
Vi sitter och flummar och ringer till massor va personer och tjockar oss med massor av goodis:)
Imorrn ska jag med när Elin ska blonda sitt hår igen-.- nääh skoja bara hon är fiin i blont föruutom att hon redan är jäävligt blond...
Senare sticker jag till mamma där jag ska packa min present till syrran och vi ska typ ha värsta party!!!!
igentligen fyller hon på fredagen men då är vi hos pappa så vi firar innan;)
nu måste jag gå för Louise sitter och plågar mig för hon vill se på skräck så det ska göras hon ska typ ringa lite folk så det blir lite roligare men bloggar mer imorrn?
bilder kanse kmr senare:)

BTW: jag älskar louise så jäävla mycket för hon är snyggast och bäst och utan henne skulle jag nt ha nått liv<3333333 puss


BÄST verkligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback