Hemma från sjukhuset

Har äntligen kommit hem det börja med att jag fick sluta 30 minuter innan alla andra för jag skulle till sjukhuset i sollentuna och det tar typ en timme ditt:S
sen går till bussen och då kommer päärham och typ hålla på och frågar lite privata saker:S
han gick även med artiin och stephan..
typ störde mig riktigt mycke typ stephan härma mig riktigt jobbigt och jag dampa verkligen:O
Sen så typ kom bussen och nu kom jag nydligen hem från sjukhuset..
Jag var i sjukhuset för att jaag har haft lite problem med mitt hjärta den brukar stanna ibland och¨då behövde jag ta jätte mycke medecin men nu mår jag bättre:DDD
Var även i glitter och fråga om ear cuff dom ska få det strax och då ska jag köpa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback