Hell´s Kitchen

idag slutade jag 13.15 min dag var verkligen säämst idag jag fick 2 behaviors igår den ena var för att jag tugga tugummi och den andra var för att jag försökte få tbx min penna för att ngr killar tog den och min lärare tog det som om jag störde snacka om cp lärare-.-
ska iallafall snacka med mina föreldrar idag för det är verkligen nt rättvissst..
Imorrn är mamma ledig för min syrra skla ha vääärsta festen p´å lördag och mamma måste laga mat och allt för hon fyllde år och har typ bjudit in skiit många min syrra ska få vara sj i huset med sina kompisar och mamma och jag ska sticka och titta på bio:)
Igår stack jag ut med robin han var för första gången snäll märkligt någ:s och nu sitter han och petar helatiden på min rygg har förfärligt ooont..
nu sitter jag och chattar med lily kyss





FUCK alla lärare-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback