Hej!

Hej hej! Våren är till baka! jag e överlycklig och skinnjackan e på! Har precis ätit lunch och har en lektion kvar, svenska det ska vell inte bli så kul men ändå najs att sluta tidigt. Igår var ju jag och träna och det gick bra men det var inte alls kul, för det regnade och det var inte så kul at gå ute då, men jag fick ju träna iallafall.
När jag kom hem så gjorde jag absolut ingenting, låg framför datan och kolla på filmer sen åt, ducha sen sova.
juste! jag var ju hoss tandläkaren igår och det gick bra, jag ska fixa en bettskena som jag ska sova med, jag ska ha den för mmin käke är typ lite cp så den knäpper när jag öppnar och stänger munnen, men det kommer förhoppniigs vis att försvinna nu vilket kommer att bli jätteskönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback