Goodbye

Hej då Åre!
Nu sitter jag i bilen på väg hem till Löttingelund, det känns inte alls bra jag ville vara där mycket mer! Men det är tur att vi förhoppningsvis ska hit i påsk och då kanske det är lite bättre väder. För igår så regnade det sen gick det över til snö och så blåste det 33 m/s och det är jättemycket för när man stod stilla och tog ut armarna så åkte man fort bakåt. Men jag har iallafall några fina och soliga dagar att komma ihåg. Nä nu ska jag sluta sura och fortsätta lyssna på min favorit spel lista på spotify och det ska nog ändå bli lite kul att komma hem till kompisarna och mamma och katterna, hästarna. Sen om vi åker tillbaka i påsk så känns det inte så farligt ändå.
Puss Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback