Frappekinder

har kommit hem från en långdag..
I sista sekunden skriver Helena att jag ska in till stan med henne så jag gjorde det:DD
hahha var nära att ta fel tåg men tillslut träffa jag helena typ hon stog ngr meter ifrån mig och jag var såå glad vet inte varför:o
Sen så tittar vi runt lite i butiker och så ringer christian och säger att han david och jakob är framme så vi går ut för att träffa dom... Dom typ står i mitten av allt och så..
I början när dom skulle börja filma jag kunde inte hålla mig så typ skratta helatiden för dom va så oseriösa..
Sen så går vi till donken för christian inte hade ätit nått..
Typ två tjejer glodde som fan på christian dom var typ sjukt kära i han:o
Jakob börja kladda glass i mitt ansikte och på min skinnnjacka dum han är...
Sen så när vi är vid gammla stan bara det lyser i mina ögon jo jag ser espresso house blev så jäävla glad..
Så jag gick in ditt och köpte en stor chai..
Alla var så elaka jakob christian och helena smaka min och dom tyckte det smaka gammal pepparkaksdeg men david var iallafall lite snäll han tyckte om det typ:DD
Sen så undra vi var slottet var och då såg jag ngr gamlingar med kamera och alla börja skrika dom är turister men jag lyssna inte så jag gick fram och fråga dom bah no, no thank you..
Sen så stog det en massa vakter som typ bara stod stilla så jag gick fram och fråga vad som hände iallafall dom var toa nödiga hihi..
Sen så typ ringde jag Elin och jakob börja skrika push up och sen tog christian min mobil och skrek massor av elaka saker typ pusch up unge om du ska komma hit ta bort dina push up och sånt..
Elin typ lacka sönder och sa fuck u och sånt..
Sen ringde pappa mig och christian david och jakob börja säga ge mig cigg och massor av andra saker pappa bah säljer du cigg till dom i din klass? är det mina elr? HAHAHA jag typ garva sönder och alla andra med:DDD
titta andra inlägget skriver mer om dagen...<3

Kommentarer
Postat av: Elin

2011-03-28 @ 21:15:11
Postat av: Elin

men fuck him, hälsa han att han är död verkligen puss på dig älskling<3

2011-03-28 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback