Filmkväll

Hej hej!
Idag hade ju våran skola studiedag så jag fick äntligen en skans att sova ut, Även fast jag gick upp ganska tidigt. Men det var inte bara att ligga hemma och slappa för vid halv 2 skulle vi vara hoss issa (Vi = Tove, Moa och Issa), Issas hus var så himla fint och vi hade verkligen jätte mysigt! Eftersom att alla har en sport så hinner vi inte med att umgås så mycket efter skolan så det är så kul när vi får tid. Vi kollade på massa bra filmer och åt upp 1,5 kg godis, så vi mådde ju ganska dåligt när vi gick därifrån, men med ett glatt humör!
Kom nyss hem från Elina och Rikard, vi hade lite filmkväll och bara hade det trevligt. Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Sen kanske jag ska träffa Emma det ska bli kul för vi har inte sets på ett tag.
Puss
Jag och Sune


Kommentarer
Postat av: Tove

Suuuuune :D

2011-03-18 @ 23:50:28
Postat av: Linnea

Jaaaa! Men förfan Tove nu får du vell ge dig!

2011-03-22 @ 12:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback