Ensam i huset..

Kom hem vid 2 tiden ca från en lång skoldag..
Just nu håller jag på att leta upp ett nummer men det går nt så bra:/
Matteprovet gick SKITBRA verkligen kunde allt och är säker att jag kmr få MVG..
Blev typ färdig med provet snabbt typ hade 30 minuter kvar och jag var färdig så kolla igenom allt 3 gånger sen stack jag på toa..
Idag gick verkligen allt perfekt nästan hände lite saker men annars var allt bra..
HAHA tove och issa var jäätte flummiga innan engelska lektionen vi hade det jättekul tsm:DD
Vi ska typ göra en film på engelskan och jag är med linnea, Ludwig och Filip roligt roligt men vi har nt gjort nått<3
 


Kommentarer
Postat av: Elsa

JA jag, ellen, Louise, Miranda och kanse Elin kommer till din skola på måndag ses då äslkling

2011-03-24 @ 17:52:39
URL: http://elsaauudelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback