14 HÄNDELSER

kom hem ganska sent för jag glömde min nycklar hemma hahaha så jag fick vänta till 4 ca sen kom pappa och hämta mig från täby centrum..
Jag kom till skolan typ en halv timme innan jag hade utvecklingssamtal sen så säger ms oj att jag ska komma in och där sitter jag helt ensam och pratar med henne ganska läskigt:s
utvecklingssamtalet gick inte så bra orkar inte förklara varför..
sen när jag vänta på bussen med mamma såg jag robert och hans mamma hihi giiinger..
Logga in nyss på facebook och har fått 14 nya händelser av linnea och lily såklart;)
Snart ska jag handla mat med pappa men vi ska fika innan sen så efter jag ahr kommit hem måste jag nog ta en dusch och packa för skola imorrrn:DD
Lily är omogen så alla vet nu ska jag ringa jobin bara så alla vet lily fuck u...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback