The Places You Have Come to Fear the Most !

Har inte hunnit blogga för jag var ganska trött. Idag träffade jag inte linnea hade inte riktigt tid och säkert inte hon heller saknar redan Turkiet det har ju regnat här hela dagen lite surt väder i turkiet var det 40 grader så det känns lite konstigt men får vänja mig ska endå om 3 veckor till Paris så det känns bra. Hann inte ladda upp alla bilder från Turkiet men det får göras när jag har tid men kan berätta lite vad som hände i Tukiet.

Dag1: Kom vi fram vid 11 tiden till flygplatsen i Antalya tog bussen som egentligen skulle bara ta 2 timmar men tog 4 timmar istället sen var vi framme vid Anlaya vi bada lite käka och packa upp väskorna.

Dag2: Tidigt på morgonen stack vi till stranden var där i 5 timmar sen åkte vi tillbaka till hotellet och bada på kvällen gick vi till marknaden dom hade öppet till 12 och marknaden var 30 meter ifrån hotellet.

Dag3: Vi åkte in till stan var där ganska länge sen stack vi till havet bada där och på kvällen kolla vi på en show ladies against gentleman as kul fast man fatta inte så mycke för deras engelska var lite anorlunda och den sluta 12 sen så gick vi hem kolla på film.

Dag4: På morgonen bada vi i poolen det var bara vi härligt sen efter lunch stack vi och shoppa lite på kvällen titta vi på en komedi show skit bra säger jag bara.

Dag5: åkte till stranden kleopatra en känd strand var där hela dagen.

Dag6: bada bada och bada sen shopping

Dag7: Sista dagen i paradiset åkte ner till stranden åkte bananbåt och sen vattenskoter så jävla kul en sakn alla borde prova verkligen på kvällen sista shopping dagen sen titta vi på en till komedi show.

Dag8: Tidigt på morgonen stack till flyget och åkte hem till sverige.

(ingen bild för blogg.se dampar)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ring mej älskling puss

2011-06-23 @ 19:25:18
URL: http://elinejderskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback