JAG LEVER!

hej alla blogg läsare är framme i Turkiet kom fram för nån minut sen och sprang ner till receptionen för att blogga. Det är ungefär 28 grader galet säger jag bara men nu måste jag gå med min kära kusin vi ska börja packa upp alla resväskor sen gå till havet härligt. kan berätta en snabbis hur det gick vi tog flygplanet från arlanda vid 7 tiden sen kom vi fram jag vet nte riktigt haha men vi var i Anatlya så vi tog buss till Analya och är framme är as hungrig har nte ätit lunch så det måste göras ska bara logga in en snabbis på facebook puss på er alla;D


min underbara kusin!


Kommentarer
Postat av: Lily

Naww! Fett kuuuul 27 grader fan !!! PUSSS <333

2011-06-14 @ 16:05:30
URL: http://lilysdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback