Hejdå Sverige Hej Turkiet



Packat väskan färdigt imorrn drar jag tidigt på morgonen till Turkey elr Turkiet så missar skolavslutningen..
känns verkligen inte som jag åker imorrn men det är ju så iallafall vet inte om jag kommer blogga så mycke pappa tar med datorn och det finns internet i cafet där men vem är dum och bloggar när man är i Turkiet ska iallafall försöka men tiden går vet inte om jag hinner är trött måste vaknan klockan 4 imorrn ha en jättebra sommar och alla kommer säker vara as fina imorrn fett avis jag är ha det bäst och kommer sakna allra mest min linnea och tove och issa såklart puss på er alla underbara läsare


Kommentarer
Postat av: linnea

Puss på dig underbara! :) hoppas att du får det jätte bra nu! <3

2011-06-14 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback