TILL HELENA!

SVAR: Tack sötnos jag vill ha sånna som Tove och issa har dom dära mörk bruna som är låga typ och storlek 38-39:) elr någ svarta höga converse men du behöver nte om du nte får plats:) Har igen aning vad isabelle vill ha hon blir någ glad av allt:D HA så bra i Kina och vi får träffas snart puss"!<3

Jag har verkligen ingen blogg lust längre ska någ sluta kanske inte riktigt min sak men iallafall snart ska jag till London det är på Måndag någ inte den här nästa menar jag, sitter även och laddar upp bilder från Turkiet och Paris men det går segt blir inte mycke bloggning puss!


Kommentarer
Postat av: Helena

Okaaaj :D Ska dra ut på sista shoppingrundan nuu :) vi får se om jag får plats hihi :D PUUUSSS saknar dig din bajskorv (: <3

2011-07-19 @ 03:25:46
Postat av: MOA

yeahyeah shopping shopping hoppas det får plats hihi:) SAKNAR DIG MED pusssy puss:D<3

2011-07-19 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback