BLOGGNING FRÅN IPOD!

Rubriken talar har pappas ipod just nu och tänkte blogga ett sista inlägg som jag sa förrut då men skit i det. Glömde att berätta igår var jag med syrran och mamma vi shoppa as mycke skojar nte elr mamma köpte mest men iallafall hitta 4 saker vi stack till NK och lite annat min mamma har ett problem hon måste nästan alltid ha märkes saker hon gillar nte fejk saker och köper allt som är bara märkes så det gör att hela familjen gör det oxå ibland. Köpte väääääärldens snyggast saker först ett bälte som var av äkta läder/skinn as fint sen en blommig tunika, en vanlig tröja med lite fina detaljer, en jeans jacka och världens finaste tröja med broderat där fram lite och såå aja nu är jag snart framme hemma puss!



känner att jag har blivit lite brunare när jag kmr hem ska jag fortsätta soooola!!!


Kommentarer
Postat av: HELENAAA

MOAA :dd vill du ha iPad skal eller vad vill du ha? <3

2011-07-08 @ 12:28:48
Postat av: MOAAA

HELENA logga in på skype ibland kvinna vill ha converse elr uggs betalar till dig när du kmr tbx ha det så bra i kina puss!<3

2011-07-11 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback