wohoo!

jag tove issa och linnea hade valt att vi skulle sticka till maxi för dom har bääst godis där och det är skit billigt..
men nu går det nt orkar nt förklara vrf...
Snart ska jag sticka för jag ska shoppa med min mamma och syrra roligt roligt..
Imorrn ska jag på mattet turtorial-.-
Idag har det nt hänt så mycket bara att jag och linnea mobba sönder en kille i 8an HAHAHA...
Sen så stalka vi en tjej för vi fick höra att hon va mobbad och brukade sitta i toan och såå..
Sen på spanskan så spela jag tove issa och linnea kort och vi fick nästan en behavior hihi busiiga vi äe...
Bloggar mer om min dag senare för nu ska jag gå och shoppa kyss


HAHAH jag tog bilden den är bääst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback