science

sitter och jobbar science det är verkligen sjukt tråkigt och så glömmer jag typ bort allt...
Imorrn måste jag gå på science turtorial har massor av frågor och så...
Ska någ lägga mig lite tidigare idag vid typ 1 tiden och så måste jag vakna 6...
Har sovit 5 timmar nästan hela veckan mår verkligen piss har aldrig mot så här dåligt och mår ennu dåligare av att allt jag gör nt fastnar i mitt huvud är rädd att jag kmr att faila imorrn jag som har pluggat dygnet runt lixom...
hoppas ni får en bra dag imorrn puss<3


En chai är verkligen nått jag skulle behöva nu för att hålla mig vaken bara en timme till sen lägger jag mig god natt på er alla puss

Kommentarer
Postat av: Karstenvilma

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-12-27 @ 14:19:05
URL: http://karstenvilma.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback