Romme

Igår så badade jag med jätte mycket skumm och massa tända ljus, och det tycker jag alla borde prova. Det är klart att ni har badat men med jätte mycket skumm och ljus så blir det så mycket mysigare! Jag var och red idag och det gick jätte dåligt så jag får hoppas at set går bättre nästa gång. Vi hade oxå fridlufsliv på gympan idag och det var kul och så, för jag och Moa hade köpt machmellows och digestive kex och chokladsås och när man la: kex, machmellow, chokladsås, kex och sen åt så blev det jättegott. Imorgon så ska jag träna, ska bli lagom kul för jag har haft jättemycket den här veckan och på Fredag så är det dags för ROMME men skolan!!!!! Det ska bli jätte kul verkligen! så idag har jag redan lagt fram allt som jag ska ha med mig, även fast jag bara ska vara borta i några timmar, Bussarna som vi ska åka med går från galloppfältet kl. 06.00 så det kommer inte att bli så kul. Jag kommer nog inte att blogga något mer den här veckan så det blir nog nästa vecka.
Linnea

Kommentarer
Postat av: moa

du bloggar äälskling<3

vi kmr att ha det bääst i romme

2011-01-27 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback