NYÅR!!!

Nu är det alltså 2011!! Det är helt sjuukt vad 2010 har gått fort! På nyår så var jag med Karro och Linn, vi gick på en fest hos en av hennes kompisar, dom som var där var lite äldre än oss men det var helt ok. Linn gick till en annan fest lite senare på kvällen men jag och karro stannade. Vi gick ut vid 12 och kollade på jättefina fyverkerier. Vi var dom första som kom och dom sista som gick, det sista så låg vi typ bara i soffan och lyssna på musik. Sen gick vi hem till karrro och somnade på en gång. Sen när vi vaknade så hade vi lagom ont i huvudet och vi kom inte ur pyamasen förens kl 15.30, sen åkte vi hem till mig och gick upp till Elina och Rikard och vi gick ut och  åkte pulka, men vi glömde att ta med plulkorna men vi hade kul ändå eller Karro och Rikard hade kul med att mula mig hela tiden så jag var helt blöt när jag kom tillbaka hem till dom. Lite senare gick vi hem för att äta och sen åkte Karro hem. Så det var min nyårs helg!! :D
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback