MAMMA DAMPAR!

har just kommit på att jag hade tappat bort min ring som mamma köpte igår och den va i äkta guuld snacka om att mamma kmr attt dampa på mig när hon kmr hem...
Orkade nt plugga så tänkte att jag kunnde blogga lite eftersom jag har lovat mig sj att jag ska börja blogga mer även om jag nt har tid..
Sitter och översätter ord som jag nt fattar som typ indicator? alkalis? även om jag går i engelska så betyder det nt att jag är bääst på engelska:s
Har grymmt mycket läxor lab report science test svenska läxa bild läxa och massor av annat skit-.-<33




nuu ska jag översätta ord jippie-.-<3

Kommentarer
Postat av: Elin ejderskogg

Träffas denna vecka bebe?

2011-01-13 @ 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback