Fru man tönt nörd jag och linnea är verkligen nt normala?

HAHHAHA sitter och chattar med linnea lika kul som vanligt det brukar alltid börja med bajs kiss nörd tönt elr nått.
Jag och linnea har valt att vi ska äta bajs med bröd imorrn till lunch godare kan det nt bli:D
har fullt upp denna veckan:s:

Måndag: plugg plugg och mer plugg med linnea.... låna en svenska bok på nått sätt:s nått svenska prov som jag nt tänker plugga till pallar nt;o

Tisdag: pluugga med linnea igen och jag och linnea ska till matteturtorial vi måste-.- sen så ska jag till täby för att köpa annas present... Lämmna in lab report har knappt börjat på den..

Onsdag: plugg med linnea igen! låna bok till svenskan..

Torsdag: plugg igen med linnea sen dra till espresso house. Science test!!

Fredag: vara med elin elr ellen och elsa nt säkert... Spanska test

äälskar dig fru vi borde få mvg puss!
Har fullt upp ska boka romme snart:DD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback