Espresso house och klotter!

Idag efter skolan stannade jag linnea sabah och ludwig kvar i skolan jag behövde hjälp med science och sabah linnea och ludwig lurade mig så jag skrev nått skit konstigt och sen så klottrade ludwig på mitt papper blev såå jäävla sur på han-.^
Senare stack jag och linnea till bikbok där linnea köpte två skit snygga tröjor och hon fick en gratis tröja med fattar nt vrf;o
Därefter stack vi till espresso house så jäävla gott vi köpte en varsin chai och en cookie
Och där försvann mina pengar poof!
Därefter gick jag på 616 där jag träffade carl robert och nån random person och vad kan vara värre dom sätter sig bredvid mig och pratar med mig hela tiden att jag ska sluta klottra och att jag klottrar i skolan och om jag nt betalar dom så skulle dom ringa alla poliser dom känner...
Sen börjar dom prata om vad jag dricker hade det såå jäävla jobbigt på bussen-.-

nuu måste jag plugga har tusen läxor och vi ska ha gääster idag:s

Goodaste som finns imorrn blir det espresso igen linnea?<33

Kommentarer
Postat av: Fruuuu

Jag lura dig inte det var Ludwig och sabah som gjorde dt!!! Självklart espresso house!! :DD

2011-01-14 @ 08:33:04
Postat av: moa

hahaha men du sa inget ju:DD<3333

2011-01-14 @ 16:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback