adrian är dum

hade så jäävla tråkigt på bussen jag och linnea va skit sura föör att vi var tvungna att åka med 7orna lixom vem vill det? Hade det skit najjs men när vi skulle ta svarta backen träffa vi Filip david och adrian och enligt alla så hade typ adrian frågat om jag åkte bra och då hade linnea sagt att jag åkte skit bra och plötsligt jag vet nt men jag glömde att stanna och jag åkte på linnea och david:)
Hade lixom aldrig ramlat men jag vet nt vad som hände;o
Sen påväg hem dampa jag och linnea på ngr i 7d dom är så jäävla jobbiga och han typ nt hålla käft så jag bytte plats och det va skit sköönt somna i typ 40 min sen kom helena som nt kunde sova för att ngr i 7d hade kastat en mössa på henne och så...


nu ska jag duscha typ?<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha aaaa, stööörda ungar asså -.- <3

2011-01-30 @ 15:44:42
Postat av: moa

cp klass inge mer romme med dom-.-<3

2011-01-30 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback