Vad gör vi? Nu kör vi

GUD VAD JAG ÄLSKAR ÅRE!
Jag älskar Åre, men det är så himla stort så jag har inte fattat hur man tar sig runt här men tur att vi har pappa med oss för han har varit här mycket men det är ju min första gång i Åre. Jag åktes ju hit med min pappa och min storasyster Elin, sen är vi här med våra kusiner Samuel och Elias och deras pappa, sen så träffa vi deras kompis Isak coh så åkte vi, men dom tre ska hela tiden åka i hoppbacken och det är ju kul men inte hela tiden såjag och Elin drog iväg och fick till några fin carvingsvängar så det var kul!
Vi kom ju igår på eftermiddagen så då blev det ingen skidåkning men en trevlig kväll.
Lite om dagen, Vi gick upp vid halv 8 och gjorde oss iordning sen dro vi ut i backen på första åket (som aldrig går bra) men sen så fortsate vi att åka till typ halv 2 och gick inn och åt lunch på Max. Sen ut i bakcae igen och då gjorde jag och Elin bort oss totalt. Först så ramlade jag nästan i liftkön men lyckas kravla mig upp på en stolpe, men sen så när vi kommer och ska ta ankarliften så hamnar den snett och vi ramlar som domminobrickor, så vi ligger i liften och garvar söndet men vi lyckas komma upp.
sen gick vi på afterskii och det var jättekul som det nästan alltida är. åkte till baka till huset och åt god mat och nu ska vi åka och handla lite grejor så jag börjar bli lite sen för nu väntar dom på mig så jag måste dra men jag ska försöka att lägga upp lite bilder men inte nu.
Puss Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback