tråkigt.se

Har såå tråkigt så roa mig på fb med sånt där skit skriv ett hjärta så svarar jag på dom här frågorna....

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- hmm han ska vara äldre en mig snygg lång och snääll
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

- HAHA jaaaa!!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

- Min klass?
4. Hur lång är du?

- 158 cm typ venne
5. Vilken är den senaste filmen du sett?

- Typ mean girls?
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:

- men ska du på GXL du måste annars dissar du oss<3333
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- typ båda?
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

mina föreldrar är skilda:s
9. När såg du senast din mamma?

- Idag nuuu!!
10. Icke godkänt i något ämne?
- mmhmmmm......
11. Mvg i något?
- Yesbox!
12. När vaknade du idag?
- typ 8.45?
13. Vilken är din favoritplats?

- har många(:
14. Vilken plats föredrar du minst?

- S-K-O-L-A-N!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- haha i ett stor hus med en snygg kille:D
16. Hur stor är din säng?
- har en dubbelsäng..
17. Vad sover du i?
- När det är kallt typ mjukis och nån tröja och på sommaren i shorts och linne? 
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 3
19. Var har du bott/bor?
- I Sollentunnnaa och Täby
20. Tycker du om kinamat?
- vet inte riktigt ibland gott ibland sådär
21. Tycker du om kaffe?

- usch det är bara äckligt
22. Vad dricker du helst till frukost?
- typ mjölk ibland juice
23. Kan du spela poker?
- haha solklart äger på det:)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
nej!
25. Vill du ha barn?
- haha senare kanse men nt nuu
26. Kan du några andra språk än svenska?
- engelska, koreanska, spanska, franska, japanska<3
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- nepp

28. Föredrar du havet eller pool?
- båda men havet mest!

29. Vad spenderar du helst pengar på?
- haha tjocka mig med linnea, smink, tuggummi, espresso house och kläder
30. Är du cool? 
- hahha JAAA!
31. Kan du rulla med tungan?
- jaaa jag har skills
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Har många Ellen, Amanda, Elsa, Simon, Linnea, Lily, Helena, Ludwig, Ariya och typ Carl?
33. Vad har du för ringsingnal?

lite olika men just nu nån cp...
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- yees det har jag(:
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- min stol
36. Kan du byta olja på bilen?
- haha NEJ!?
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Jorden rint på 80 dagar läxa-.-
38. Vem delade du senast säng med?
- SIMON men neh är ensam:s
39. Dansar du i bilen?
- haha kan man ens göra det?
40. När var du i kyrkan senast?
- Oj typ år sen?
41. Hur många hål har du? i öronen?
- ett
42. Har du någon piercing?
- nej men vill ha
43. Har du någon tatuering?
- hahha NEJ?!
44. Gillar du någon just nu?
- ah gillar och gillar
45. Har du provat droger?
-  nej såklart inte är en duktig chey!
46. Röka eller snusa?
- så fult att snusa man får värsta fläsk läppen så röka(:
47. Har du pojkvän/flickvän?
- haha har ju frun Linnea:)
48. Vad är ditt mobil nummer?
- det duuuu!
49. Vad ska du göra ikväll?
- plugga?
50. Har du några syskon?
- ah en syster
51. Hur mycket pengar har du på din mobil
-
ehm typ 48?

Kommentarer
Postat av: Lily

hihi, jag e rolig jag :D<33

2011-02-24 @ 13:57:33
URL: http://lilysdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback