sommaren 2011

saknar verkligen till sommaren!!
just nu håller jag på att läsa min bok jag har typ nt läst ett skit och orkar nt läsa mer..
är hemma hos pappa men ska sticka till mamma snart så tror nt jag kmr kunna blogga så mycket för jag måste plugga..
jar massor av saker jag ska göra den här veckan:

Måndag: science läxa har nt ens börjat på den:o
               100 kr av Robin...

Tisdag: jobbaaa som fan!!
             

Onsdag: gå till doktorn för min tå är skadad:/
               PLUGGAAAA!!

Torsdag: so inlämning..

Fredag: Vara med en kompis?
              Svenska inlämning

Lördag: Träffa gammla kompisar:))

Söndag: Sticka till Solna med Ellen och Elsa<3


Thailand och sir lanka is the shiit....


Kommentarer
Postat av: Lily

SRI LANKA* Learn Moa learn../ haha, naaajsigt jag åker med i din resväska va? :D<33 Puss gummaaan!<33:)

2011-02-19 @ 21:53:35
URL: http://lilysdays.blogg.se/
Postat av: Tove

kommer sakna dig med!! va inte fööör buuuusig nu tihihih ;) <3333

2011-02-19 @ 21:56:42
URL: http://toveisthashit.blogg.se/
Postat av: Moa

oj skrev fel:o sååklart du får föja med pusss<33

hihi ska försöka att nt vara för buuusig^^<3333

2011-02-20 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback