Så jääävla glad!!

har precis kommit hem från Täby C och nu ska vi käka pizza men var bara tvungen att skriva att jag äntligen har fått mina SHEPHARD!!!!
jaja känner mig så jäävla glad just nu kan nt vara mer gladare..
glömde att berätta att jag åkte buss mer en person i 8an och det var faktiskt roligare en vad jag trodde vi typ satt längst bak och pratade om att robin är skyldig mig 100 kr och carl bah tror du seriööst att du kmr att få dom då sa jag nej haha vet att jag aldrig kmr få 100 av honom sorligt nog...
Sen typ börja han snacka om att jag va rik och bodde i en villa och hade en pool och allt möjligt och han gissa vilken bil min mamma och pappa hade men han hade fel på hela skiten..
haha så jäävla bra dag jag hade idag och i skolan så blev jag tove issa och linnea jagade av vår lärare och vi typ sprang runt hela skolan och typ skratta ihjäl oss..
Sen vår sista lektion så kom han in och typ titta på issa helatiden (scary) och vi var tvungna att gå ut och snacka med han och linnea typ visste nt vad hon hade gjort fel så han bah behavior på dig men som tur fick hon ingen<3
Jag och linnea har snackat om jag nt får 100 kr av robin på måndag så ska vi skriva en lapp där det ska stå 100 kr till moa till på tisdagen och sätta fast den på hans huvud..¨


sjjuukkt snygga äälskar dom mest!!!<3

Kommentarer
Postat av: Elin

sötnos äntligen<333

2011-02-18 @ 20:33:58
URL: http://elinejderskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback