Pizzabak

Jag och min syster Elin och mamma håller på förfullt att baka hemgjorda pizzor! Och det kommer nog att bli det för det brukar dom ofta bli när man bakar dom själv. Alla pizzor är hjärt formade eftersom det är alla hjärtans dag i dag. Jag skulle ientligen rida nu men det blev ingen ridning, men det var ändå ganska skönt för det är ju så himla kalt och så e jag jättetrött. När jag kom hem efter skolan så hade mamma köpt tårta, en precent, 5 rosa rosor och ett alla hjärtans dag kort till mig och Elin, Du är så himla gullig mamma! Så vi åt tårta och öppnde precenterna och vi fick en slags nesesär som man har sminket i som var jättefin! Jag håller på att kolla på I rymden finns inga känslor nu igen för den e så himla gullig!

Lite bilder från idag
Söta mamma fixa allt det här!
Den goda tårtan
Pizzan när den inte är klar
Nästan klar
Goda pizzan!

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback