Nya skor ny mobil!!

hihi fick nyss en ny mobil av pappa vet nt vrf men är glad:))
ha verkligen mått skit dom senaste dagarna men nu är jag så jäävla glad skriver kortfattat vrf..:

* Fick shephard som jag har viljat ha skitlängeee!

* Fått ny mobil!!

* Åkte buss med världens roligaste människa ( nallebjörn )

* Sjunger en låt helatiden nalle puh!

* Kmr att bli 600 kr rikare mamma och pappa har höjt min månadspeng..

* JAG SKA ÅKA TILL THAILAND PÅ SOMMARLOVET OCH KANSE SIR LANKA ELR KOREA!!

* På påsklovet kanse jag får följa med min mamma och syrra till Paris!

* min pappa har lovat att jag ska få åka till spanien i 9an:)

* ska träffa mina gammla vänner på lördagen nästa vecka woohoo!



mina shephard yeeah!


min nya mobil galaxy 5 android...<3


och mina skal till mobilen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback