Nu är det lov som gäller!

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har inte inte orkat och så har jag inte mått så bra men nu mår jag bättre och kan blogga igen! :D Jag kan inte fatta att det är lov nu, jag och Moa hade Detention i dag och för er som inte vet vad det är så är det kvarsittning, så det var inte så kul att få lov och sen åka till baka till skolan för att sitta tyst och skriva varför man är där och så. Men nu har jag snart packat klart till Åre, för jag ska dit imorgon bitti och hem nästa lördag. Det ska bli jättekul att träffa mina kusiner Samuel och Elias som vi ska vara där med för jag såg dom sist i somras så det ska bli kul, men jag ser inte fram emot att åka ca. 8 timmars bilresa :/
Jag ska försöka att blogga så mycket jag hinner där, men annars så får ni ha ett underbart lov alla fina!
Puss <3

Lite random bilder


Min mysiga frukost i söndags


God frukost


Ljus


Siri kom och hälsa på


Jättegod vanilj munk som mamma hade köpt till mig


Jag och Moa såg Sean Banan i Täby C idag! Det blev inte så bra bilder men den här var bäst, för det stod massa personer i vägen som oxå ville ta kort.

Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback