När tar det slut?

Kan det snälla sluta snöa! Jag som trodde att våren var på väg, men tydligen inte. Idag har det hänt ganska mycket tycker jag, det började med att jag kom till skolan och då var det (någon) som hade sprutat hårspray och hårvax på mitt kod lås så det gick inte att öppna det, så jag fick knipsa upp det. Sen när skolan var slut så gick jag med Moa till Täby C, Issa skulle komma med oxå men hon kunde inte. När vi kom till Täby så skulle vi fixa några saker innan vi gick till biblioteket, innan hittade vi Helena. Plugga de lite och sen var vi tvungna att dra, för dom skulle hem och jag skulle till sjukgymnasten, sen fick jag gå till Täby och det tar typ 20 min, så jag fick gå i det här snövädret! Helt galet kalt och snöigt! Jag gick till min mammas jobb och jobbade där i 2,5 timmar, och prismärkte varor och damsugde och hjälpte till och det var kul.
Nu ska jag äta och göra plättsmet för det ska jag äta till frukost imorgon och då är det bra att ha den klar innan!
Mina kanske inte blir riktigt så fina men man kan ju alltid hoppas!
Linnea

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha, hittade vi Helena :3

2011-02-10 @ 20:10:52
Postat av: Tove

MUMS! :D

2011-02-10 @ 21:00:25
Postat av: Fru

ja men vi hitta ju dej :P

Ja det ska bli munnsigt! :D puss på er! <3

2011-02-10 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback