MUMS!!

Idag var skolan helt okej fast jag hade skit tråkigt heladan typ men Lily gjorde min dag..<3
Efter skolan stack jag och linnea till Täby vi hade ångest vi visste nt om vi skulle ta kokostoppar elr muffins men tillslut blev det muffins....
Sen så gick vi upp till vårt lilla ställe där vi brukar äta och då träffa vi Robert och hans kompis det va pinsammt vi typ tjocka oss med muffins och dom bara glodde på oss:s
Sen så träffa vi Debbie och jag linnea debbie va ute och vänta på bussen och då ser vi Robert, hans kompis och adrian och när linnea gick på bussen träffa vi kevina och niklas:s


Ta mig till ett varmt land nuu!


Kommentarer
Postat av: Lily

nawie, love u<33

2011-02-24 @ 13:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback